Followers

Monday, December 20, 2010

along kene sunat?

bila aku jemput aku buat kenduri anak sunat , semua org tanya, kenapa tak bagitau awal2, angin tidak, ribut tidak,,, aku senyum je, sbb anak aku mmgnya penakut... plus mama tak harap sgt puuunn.

asal ceritanya ialah , bila buang air keciknya, terasa pedih, makin hari makin sakit, aku pun bawak g Hospital, doktot kata kena sunat, masuk OT gak le sbb under GA, kasi pengsan itu budak , baru bboleh buat kereja....
kalau dah namanya anak manja, mestilah tak kengkap dengan drama 18 episod. start pepagi xmo g hospital, pastu takmo masuk wad, tak mo pakai tagging, tak mo semualah, last aku malas nak layan, bukak laptop , main atas katil, !..... boleh pulak dia masuk sendiri, nak masuk ward jenuh dok kilas, dia punya menjerit , fuuuh, (kalau tak tahan, kesiannnnn ,kata nurse  , 1st time budak menangis sebegitu rupa, sampaikan nurse dlm OT tu ingat dia budak hyperaktif. nah , kau!......, badan dah kurus kering, kepala botak, menangis sampai lupa diri, no wonder lah kan?

itu belum drama nak buang air kecik, drama hari kenduri, sabar banyak la, dalam dok sakit nak lagi drama nak hantaq mama balik Penang....hishhhh... anak bertuah aku....

apa2 pun , mama tetap sayang along..... kata abah " selamat datang ke alam dewasa'  kelakar bila hubby aku cakap cenggitu.....
nurse nak bukak drip pun nangis, ( rasanya senarai tak nangis dia lebey pendek la)


tukaq kain pelekat dahhh..
siap sedia nak balik, lpas balik nilah.... kababooom!
p;s: hubby tak de masa admitted sbb out station 1 week.sib baik MIL datang tolong. kenduri buat kat my mummy's. i greatly indebted with the both of you, my mothers.