Followers

Tuesday, September 7, 2010

From Mama To BM

BM? mentang2 dah kja kat Bukit Mertajam yea?. BM tu Bunga Mama lah! Si Widad  geng mama sorang tu, sorang lagi geng mama ialah Along. Angah tu geng abah. tapi lately nampak mcm geng abah tu berpaling tadah plak dah sbb mama kan berjauhan , so dapat special layanan, he3.


hari tu jugak, sbb tak ingat hari nya, ada baju yang mmg aku suka sesangat tapi alamak! koyak kat perut pulokk.

maka teringatlah ilmu2 yang dapat - hasil daripada pelayaran internetku ,banyak ilmunya, inspirasi paling banyak, paling kerap, ialah @ maya punya blogada juga blog luar negara. rupa2nya minah2 salleh ni meme (loghat kelate) suka buat baju daripada baju. Apa tu, Depa suka buat baju kitar semula, baju mak jadik baju anak, t shirt bapak jadik legging anak, cantik plak tu, sip sungguh!!!!( bhs mak aku tuk save). aku pun dalam bulan yang mulia , gagahkan hati buat walaupun pukul 9 mata start dah nak belayar . Yang best tu kedut kat kaki jahit pakai tangan sbb xde mesin masa tu, (tak bawak le).

ini asal rupanya baju yg dipakei mama, koyak di perut, jahit pun berbekas, tak cantik, sedihhh

 senyuman pun menguntum, sbb baju dah bertukar....


ditukarmilikan kpd sang puteri hamba ni

.
ini versi ada T pulokkk...
(alahai... bila la nk repair camera aku ni, harap phone aku ni, hampeh)